Cause you've got that one thing.

Woow, måndag och skola igen! Älskar att komma till skolan, så härliga människor alltså! Alla, lärare, elever, är helt awesome. Helt underbart :D
Så imorse var vi och störde på Jonas lektion, för vi skulle babbla om showen för ettorna. Gick bra, great respons! Efter det fixade vi lite på showen.
Biologi och naturkunskap och sen lunch. Lunchen var faktiskt rätt stark idag, Rebecca och Johanna bara "Det grillar i munnen på mig!" haha!
Ridningen idag gick ganska okej, A-man var ganska överambitiös och när vi skulle trava över fyra bommar tog han ett litet språng över en bom och sen ett stort språng över de tre resterande bommarna -.- haha! Men sen när han kom tillbaka och lyssnade lite på mig så gick det bättre!

Tåget hem sen och sen direkt till sjukgymnasten. Hon kollade igenom knät och tryckte och kände och lyssnade på vad jag sa och vi kom fram till att det nog var den inre minisken som var skadad på något sätt. Antingen var den uppfläkt eller så var den allmänt skadad. YAAY! Jag ska ha knät lindat iaf för stabilitet, så kan den läka ihop litegrann själv. Blir det inte bättre dock, så måste jag till läkaren och då blir det operation istället :( Jag som trodde det var en enkel stukning! Jaja, får vara försiktig med det bara..

Nu har jag iaf världens fetaste huvudvärk så jag tänkte gå och duscha och sen sova. Sov inte överdrivet många timmar inatt liksom. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0