Call me what you want, I don't care.

Har ni sett Spectacular för andra gången på två dagar :P Jag kan inte få nog av den filmen, tycker den är rätt bra faktiskt. Men då måste man också vara intresserad av musik och show och så. Inte för alla alltså ;)

Jag har iaf duschat precis, ska snart börja göra vid mig till kvällen. Idag blir det kakmys hos Becca och biokväll med tjejerna! Tjäärlek på det!!

Gårdagens misslyckande har lagt sig lite nu, blev bara så frustrerad. Idag får hon vila. Tror jag ska lägga hennes hoppning på hyllan för ett tag, orkar inte hoppa med grupp, känns som om allas blickar utstrålar "idiot" när jag inte kan få henne över ett enkelt jävla hinder. Hon är dessutom inte så jävla enkel att hoppa, så inte förrän hon börjar lita mer på sig själv, och blir sin egna ledare, istället för att alla andra hästar ska vara hennes trygghet så får det va så.

Iaf, nu ska jag torka mitt lilla hår och så, sen tar jag tåget 12.53 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0