Blicken man får..

Av sin engelsklärare när man sitter och dansar och mimar till Dance with me tonight av Olly Murs, den var verkligen priceless! Anders hade lite av ett stoneface och sen kommer han till oss, jag sitter så och hans ansikte lyser upp med ett stort leende innan han var tvungen att gå därifrån för att inte brista ut i skratt :D Härligt att liva upp sina lärare lite ibland! 

Dagen idag har varit grym, vi hade först svenska. Där hade vi ett test till att börja med, som gick ut på språkuppbyggnad och sånt. Hoppas jag får rätt haha! Sen skulle vi prata om slangspråket, och Jonas pratade konstant i 45 min utan uppehåll, och det kändes inte som om det gått 45 min! Han gick bakåt i tiden och tittade på gamla slanguttryck och jämförde det med dagens, och när vi suttit där till tjugo över nio så kändes det som det tagit 20 min! Helt underbart med lärare som kan få tiden att gå fortare bara genom att prata! 
Engelskan efter det, och vi skulle fortsätta med de muntliga nationella. Denna konversationen: 
Anders - Ja, så vi ska fortsätta med förberedelserna och två stannar kvar i klassrummet. 
Jag - Oh, okey, and everyone else just...?
Anders - Fuck off! 
Hahaha, Blir fan inte bättre :'D Jo, Johanna kunde inte tro att han faktiskt sa det, och då sa han det igen sen istället haha! 

Vårt klassråd idag har nog aldrig varit så mycket prat på! Vi har nästan aldrig något att säga så det blir inte mycket av det :P 

Idag ska jag inte göra mycket mer än att mocka hos Mache och sen sova i princip :P Tänkte slänga in en middag och en dusch däremellan också bara. Annars är det onsdag imorgon och jag får se Simon igen! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0