Att vakna mitt i natten..

Ja, det är väl inte en höjdare direkt. Jag vaknade vid två tiden i natt utav menssmärtor! Roligt ju! Jag vågade heller inte gå ur sängen, så när jag legat där till halv tre ringde jag in till pappa (haha, men jag ville inte riskera att trilla igen) och berättade vad det var så kom han in med en värktablett. Sen tog det ytterligare en halvtimme innan den värkte med så jag var vaken mellan 2 och 3 i natt!
När jag sen skulle gå upp så somnade jag om, som tur är ställer pappa också sin klocka och går upp och väcker mig om jag inte gått upp inom en viss tid. Så han väckte mig strax efter sex :)

Just nu sitter jag på tåget, här är någon bredvid mig så har så grymt dålig andedräkt så den luktas bara av att personen pratar. Finns ingenting värre på morgonen :( nu är vi i Åstorp iaf och Johanna möter upp här :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0