We're meant to fly, hands up and touch the sky.

Torsdag idag! Jag sov endast 3 h inatt, så jag åkte bara in till djursjukan och gjorde provet. Sen åkte jag faktiskt hem, jag var så grymt trött. 
Hemma i Perstorp cyklade jag ner till skolan och gick in och hälsade på lite gamla lärare. Den första jag såg var Dan, och han var tvungen att titta två gånger innan han kände igen mig x) haha! Roligt att träffa lilla Dan igen! :) 
Nina var nästa jag såg, på ozvald. Pratade med henne i säkert 20 min om allting. Sen träffade jag Tina, pratade med henne, och sen Marie-Lousie och Eva. Tycker ändå det är roligt när de gamla lärarna får syn på en, skiner upp som en sol och säger "HEJ!! :D" För det gjorde alla ;) Monique kände inte heller igen mig först :P 
Birger tog ändå priset, han fick syn på mig "HALLÅ!! Jag tänkte på dig idag! Vad var det då jag tänkte på?.. Nej det var igår på det muntliga nationella provet i Matte som jag tänkte på dig för du var så duktig på det" haha, sen berättade jag om mina kass provresultat och då sa han bara "Ja, men det är väl som vanligt då, kassa provresultat, suverän muntligt och på lektioner." Haha! Måste medge att många av lärarna saknar man :) 

Nu har jag iaf kommit hem helt. Var hos Emma också och hälsade på lite, gick ut med Enzo för Axel är jättesjuk så Emma vill inte gå ut med honom i denna blåsten. När jag skulle gå gjorde jag som Ashton Kutcher gör i Two and a half men. Jag sa "Byye!" med en konstig röst och vinkade och Axel svarade med "Byye!" och vinkade! Supergulligt verkligen, så himla söt! :')
Nu är jag iaf grymt trött, klockan är halv fyra -.-' Blir nog att sova vääldigt tidigt idag känns det som. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0