Paus i pluggandet.

Detta är faktiskt min andra paus (a) hehe, så värst bra på det där med att plugga är jag inte, ändå får jag C och uppåt på proven ^^ 
Under förra pausen tog jag några avsnitt av two and a half men, den senaste säsongen. Asså säg vad ni vill men jag tycker faktiskt Ashton är asrolig i den serien, när man ser hela avsnitt och flera stycken så är den askul ;) Blir bara trött på att alla klagar på honom, gör det bättre själva då, om ni är så jävla bra :P Haha skoja bara! Nej men allvarligt. Gör det. :)
Nu väntar jag på mamma, hon ska bara komma upp så jag kan få lägga in Machefilmen på datorn. Sen ska jag duscha, och därefter återgå till mitt pluggande. Hon förväntas komma om cirkus 5-10 min. 
Ni kan ju iaf önska mig ett fett lycka till, det är nämligen 72 (!) powerpointsidor som ska pluggas in. Och jag vet vad ni tänker "Du skulle börjat för längesen" Men guess what, been there, done that, didn't work. Får helt enkelt köra på mitt sätt att plugga kvällen innan, för då går det som bäst! Kalla mig konstig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0