:O :O

Det var ju nästan hemskt! Jag har nu missat två dagar igen på bloggen, illa! Men så blir det ibland :) 

Idag var jag på skolan med Della och tävlade. Della var dock lite otaggad och jag med för den delen. Det blev ett stopp på hinder nr 3, men jag bara klappade henne och red på det igen, sen hoppade hon hela banan felfritt. Duktig ponny ändå! :) 

Åkte sen hem och när allt var inplockat och så, då åkte jag och krille och åt och sen hem till mig och "vilade en stund". Alltså, vi åkte hem och sov i tre timmar -.-' haha, skulle bara vila i 30 min :) 
Mache fick vila :/ Jag hade inga ridbyxor med mig och så så jag kände inte att det skulle bli av. Imorgon ska jag däremot rida, definitivt! 

Nu ska jag iaf snart få massage igen av Älskling och sen ska vi sova! :) Eller, vi ska vänta på min jacka också men sen ska vi sova :) 

Fredag imorgon = kort dag! Skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0