I am titanium!

Tisdag idag och jag har precis kommit hem från skolan. Fick skjuts hem av Carin så var hemma ca 15.25 istället för 16.10, så grymt! 

Igår blev faktiskt en slappedag. Det fick bli lite "mys" i soffan med först Heartland och därefter 2 and a half men. Sen somnade jag nästan i soffan så jag gick och la mig. Vaknade dock när Krille kom hem typ tio över tolv :)
I vilket fall, jag ska snart byta om och sen sticka ner till pållen i den strålande solen! Jag ska tömma hennes box, så det kommer väl ta sin lilla tid ;) Sen ska jag komma på vad jag ska göra med henne, om jag bara longerar idag eller vad jag gör :) Tror det blir longering eller tömkörning. Får se! Nu ska jag iaf bara äta och sen sticka så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0