Friday friday, gotta get down on friday.

Fredag idag, yesbox! Dock har jag grymt ont i handen och ena knät för jag trillade igår när jag fick springa till tåget (a) Hehe, så det blev ingen mer ridning igår när jag kom hem. Så får vi se hur jag kan rida idag, om jag kan det x) 

Idag är det iaf fredag. Kvällen vet jag inte vad det kommer bjuda på, jag är så sjukt trött så det lär väl bli typ filmtittande, lite god mat, fint sällskap och sen sova. Inga jourer i helgen så det kommer bli en lugn helg. 
Just nu har jag svenska och vi ska skriva tal. Jag vet inte vad jag ska skriva om! Det ska vara relationer, men jag vet inte vad jag ska skriva om! Måste verkligen komma på något.

Men men, slutar tidigt idag, hemma två! Krille slutar också två så vi är nog hemma nästan samtidigt idag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0