Fredag igen!

Usch ja, har inte haft varken motivation eller ork att skriva inlägg nu när jag varit sjuk, så det har varit lite dött ett tag! Jag känner inte att ni vill läsa om när jag "ligger hemma och glor på film" hela dagarna ;)

Igår kväll åkte jag iaf ner till stallet. Jag kände inte att jag blev bättre eller sämre så jag tog ett litet pass på Mache. Men eftersom hästen inte varit ute i ridhuset på en vecka drygt så var den väldigt pigg :P skrittade väldigt länge för att få henne mjuk i sidorna och gav mig inte förrän hon släppte bettet. Sen travade jag korta sträckor för att få henne uppmärksam och tog sen ett varv i galopp i båda varven.

Idag är jag i skolan och sitter just nu och håller på med partier på samhället. Roligt! Nä. Men älskling hämtar mig efter skolan så ska vi till väla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0