Dålig uppdatering, jag vet!

Har inte haft varken tid eller ork att uppdatera de senaste dagarna. Tävlingen i helgen gick iaf bra! 3:e placering i den enda klassen jag red :D Duktig Della!

Mache har longerat igår, superfin var hon. Lite spänd i början men så fin när hon väl släppte. Hon måste verkligen bli longerad oftare så hon kommer igenom i sin kropp och speciellt nu på våren när alla vårkänslor kommer fram. 

Jag red ett misslyckat dressyrpass igår på Harald i skolan också, han var stark som vanligt och bara drog i princip. Men han slappnade av fint snabbare än vanligt igår så det får väl väga upp. 

Idag är jag hemma för jag mådde sugit igår. Imorgon ska jag dock till skolan för att då har vi två lektioner, varav den ena är stallarbete. Det borde jag överleva :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0