Trött Torsdag!

Idag verkar det vara en trött dag, Krille är fortfarande hemma och sover fortfarande. Trött pojk! Inte så konstigt däremot när han jobbar från sju på morgonen till halv elva - elva tiden på dagarna. 
Idag ska jag iaf rida Mache lite. Torun ska också hoppa upp på henne och sen hjälpa mig efter så jag verkligen får rätt form på henne från början. Jag fick nämligen ett råd häromdagen om att jag skulle lyfta upp henne och det visade sig vara HELT fel. 
Sen får vi väl se om det blir någon mer häst efter det :) 

Imorgon är det fredag och sista dagen för ridlägerbarnen. Och på lördag ska jag rida Cindy igen :) Det är så kul att höra och se att ridningen faktiskt ger resultat och att hon funkar med Olivia också! Samt att både Olivia och Pia kan se att hon trivs och inte är stressad hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0