Stark sol idag!

På de tre timmarna jag var i Bälinge idag så var solen väldigt stark. Jag har bränt mig på benen, axlarna och bringan, däremot inte så det gör ont utan bara så det är rött :) Sen vet jag juh inte hur det blir ikväll ;)
Lite senare ska jag rida Cindy, vid halv sju tiden. Vi kan ju hoppas att det har svalnat lite då, men där brukar vara mer skugga i paddocken också då. Jag får väl ha heltäckande kläder på mig eller något :P Eller iaf långarmad tröja, ridbyxorna är ju alltid långa :)
Och det bästa med att jag har hämtat mina glasögon är att jag kan rida i solglasögonen nu och samtidigt se! :D

Nu ska jag kolla på en film och bara chilla, är lite trött efter morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0