Soligt och varmt!

Idag är det faktiskt riktigt trevligt väder emellanåt! Ibland regnar det några droppar men för det mesta skiner solen :)

Men med sol kommer också trötta hästar. Cindy var lite matt idag. Inte för att det gjorde något, hon hade ändå väldigt bra takt och lugn i traven. Hon sprang liksom inte utan hon sviktade och var lugn i gången. Så stort plus på traven idag!
Galoppen däremot, där var hon som sagt lite matt och loj. Hon vill först inte fatta galopp i höger, och dog lite efteråt. Men i vänster, där får hon också plus, för hon fattade galoppen direkt, utan att slå upp huvudet och utan att springa in i den. Hon tog skänkeln direkt och slog sig inte fri eller kastade bog, så är väldigt nöjd med den sidan!

Efteråt vattnade jag alla hagarna i stallet och stängde det. Ifall jag inte ska ner senare. Jag får se om där är någon som vill rida med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0