Ny sadel!


Idag fick Masse prova den nya sadeln! Det är en Henri De Rivel dressyrsadel. Grymt skön! Och jag tyckte hon trivdes ganska bra i den. Hon var ju såklart lite stel efter vilan och det kändes att hon inte blivit riden på ett tag, men hon var ändå väldigt fin i slutet! Nu är det bara att fortsätta :D 
Jag fick också provat hela mitt DM-set, eller det ena iaf, de ljusa lindorna och schabraket. Jag har bruna lindor också till samma outfit :) Josse filmade lite, och efteråt tittade jag på dem med Torun, som sa att hon såg fin ut! Nu ska hon också bara lyftas upp i framänden så är hon snart tävlingsklar!
Imorgon blir det samma sak, ridning på henne. Nu får vi inte tappa detta igen!

Jo, Josse skulle filma, detta hittade jag på mobilen efter:
Söööd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0