Ett ridpass i paddocken och en skrittrunda i skogen.

Idag har det varit underbart väder! Inte för att jag var ute i det, förrän vid 6 tiden hehe. Jag cyklade iaf ner till stallet då och red på Ma Cherie lite. Kände att jag behövde rensa tankarna lite.
Ridpasset gick bra, hon var inte tung alls idag eller så. Men jag red inte så länge, för sen skrittade vi, jag, Anna, Malin och Matilda ut en runda i skogen. En helmysig runda och Mache skötte sig perfa. Det var lite läskigt dock vid bron när hon hörde Fashions klampande hovar bakom sig :P Men allt gick bra och Mache var väldigt duktig! Med tanke på att hon bara gått över den bron med mig på ryggen en gång innan så var hon superduktig!

Nu skulle jag vilja ha filmtips. Allra helst fantasy eller så, jag bara älskar såna övernatuliga grejer! :D

Mache i sitt fina DM-schabrak! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0