Ännu en sommardag!

Idag ska det enligt vädret bli ännu en underbar sommardag!
Jag ska åka till bälinge snart med min syster och mamma och Axel så klart. Axel vill bada lite :P

Igår var jag förresten på Hbgfestivalen ju. Skulle kolla på Loreen, och förutom att hon var 25 min sen så var hon bra. Euphoria tog priset för kvällen, och den var också sist. Sen fick jag och Emma springa till tåget för att hinna med det, och alla som varit där vet hur enkelt det är att springa genom ett knökafullt Helsingborg ;) Det gick bra dock, vi kom med med 7 min till godo. Bussen från Åstorp däremot blev full innan vi kom med :( Som tur var tog nästa buss på fler människor än tillåtet så där hann vi med :)
Nu ska jag iaf äta upp min frukost och sen åka, så hejsvej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0