You took the midnight train, going anywhere.

Ja, jag cyklade ner till stallet innan, men jag red inte för jag håller på att bli sjuk :/ Mache fick sig en ordentlig rykt istället! :) Jag tvättade även bakbenen eftersom hon brunstar ner dem just för tillfället. Märkte också att hon var dålig i magen, va lös och knep ihop. Såg faktiskt lite seg ut :/ Men alla har väl såna dagar! 
Så hon fick istället sig en riktig borstning, inte för att hon va speciellt skitig, för det kom i princip inte något från henne :P Välborstad häst! 
Kom också på att om hon är bättre imorgon så måste jag tvätta hennes svans för den har hon också brunstat ner. Kasst med ston som brunstar ;P 

Imorgon ska jag först va i skolan till 12, slutar sen och ska åka hem :D Gott. Imorgon ska jag iaf rida! För imorgon har jag ingen begränsning på när jag behöver va hemma :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0