You light up my world like nobody else.

Jag orkade faktiskt inte rida idag, var ganska trött i kroppen faktiskt :/ Ma Cherie skulle ändå vila, och annars skulle jag ridit lite på Della men som sagt så var jag rätt trött. Jag var också hungrig som fan, så när jag fixat till Ma Cheries box och Dellas samt gett Mache lite insläppshö och tagit in dem så cyklade jag hem igen :) Tyckte det var viktigare att kunna va med på hoppträningen imorgon ;) Kan va det stora chocken som min kropp fick när jag plötsligt började cykla, gå och rida mycket igen xD 

Så nu fick jag en liten kväll hemma istället :) Smsar lite med en vän och pratar med en annan på fb. Innan pratade jag även med Krille i telefon samtidigt x) Haha Skillz ;)
Men vi hörs senare!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0