You don't know you're beautiful, that's what makes you beautiful.

Började lyssna på en ny låt igår, One Direction - what makes you beautiful, så jäkla söt är den! Jag tipsar om den defintivt ;)

Klockan är nu halv ett och jag slutade för cirkus en halvtimme sen ;) gott som fan! Nu ska jag hem, tvätta Maches ben för de var jätteskitiga igår ;( synd att vi inte har varmvatten och en vattenspilta i stallet för det hade varit super ;)
Idag hade vi tömkörning och jag körde Califano, en stor lång och jobbig häst. Inte blev det bättre av att tömmarna gled ur händerna 24/7 -.-' men han gick rätt fint ett tag faktiskt!
Fik sen mitt matteprov, sämsta matteprovet EVER. Jag fick 18 av 28 och det är liksom inte normalt, jag har alltid fått Max 4 fel :s jaja, det var sannolikhet och det är inte min starka sida. Bara för det ska jag ha alla rätt på algebraprovet senare. :)

Jaja, nu sitter jag på bussen vid stattena och ska snart hoppa av på knutan, sen kommer inte tåget förrän 17 över, så det blir att vänta där i cirkus 35 minuter ;( ajja, hade!

/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0