Vem vet?

Ja fråga inte över rubriken.

Jag var såhääär nära på att somna innan tills en viss Mattias skickade och så var det kört. Sen försökte jag somna igen i säkert 45 min innan jag gav upp och gick upp igen. Hängde tvätten som jag tvättat innan ikväll och startade torkskåpet. Och sen laddade jag en ny maskin, skrev en lapp till pappa och gick sen in och la mig igen. Och nu ligger jag här och kan fortfarande inte sova -.-'

Imorgon ska jag iaf ner till stallet så jag är där redan vid nio, sen så ska jag rida, båda hästarna imorgon. Efter det ska jag hem igen, duscha och sånt och sen kommer krille och så åker vi till väla! Köpa lite nya kläder :) ska bli skönt att uppdatera garderoben iaf lite! Sen får jag nog ta min lön som jag får den 25 och åka in igen :) Det behövs liksom ;)

Så nu ska jag typ läsa lite bloggar och lite sånt tills jag blir trött igen och kan somna :) Hejsvej!

/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0