Väla igår

Igår åkte vi till väla och Ikea istället :) det blev inget häromdagen för de hade stängt ;( men Emma, min syster, ville tvunget med så vi körde in om Perstorp och hämtade henne.
Vi stannade först på Ikea och åt lite. Sen skulle krille ha lampor till sin ena där hemma, och Emma en hylla och en hängare. Och så fick jag faktiskt ett vitt bord av krille till mitt nya rum :)
Sen gick vi in på väla och skulle leta jacka och skor till mig. Vi hittade ingen jacka nånstans som jag ville ha, så vi letade upp ett par skor istället. Hittade ett par efter många om och men på din sko.
När vi kom hem till sjöhultet sen så tittade vi lite på film och sen letade vi upp jackan jag ville ha på nätet. Den va slutsåld i min storlek :( så vi kollade på nästan alla olika sidor och hittade en annan på ellos, så den klickade jag hem! Sen hittade jag faktiskt ett par byxor också :D så jag klickade hem de också (a)
Det var en lyckad dag trots jag hade ont i högra höften och höger knä hela dan, men annars var den super! :)

Vi får väl se vad som händer idag. Jag skulle egentligen träffat Jessica, men hon svarar inte nånstans så jag vet inte hur det blir ;/

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0