Undertemp..

Japp, jag hade två grader mindre temp idag när jag kom hem. Tyckte väl det va något onormalt när man INTE blir pigg av pepsi. Jag blir liksom alltid pigg av pepsi. 
Detta kände jag av redan på tåget hem. Yr i huvudet, ont i hela kroppen, svullen känsla kring huvud och ögon, måste va feber. Och ja, så rätt jag hade!
Därför tog jag beslutet att låta Mache vila idag. Hon fick ändå in lite nya intryck när jag red igår så hon kan få smälta det. Och jag själv cyklade hem, bytade om till myskläder och tog det lugnt. Låg i sängen och glodde på film. 

Nu har jag nästan precis varit i duschen, eller ja, precis och precis, klockan 7 (a) Torkat håret och plattat det har jag också gjort. Hoppas det håller sig till imorgon då. Måste nog ändå ha mössa för det är kaaallt utomhus fortfarande. 
Ja, och var om inte i Perstorp ska det snöa när jag ska cykla hem?! Ibland undrar jag verkligen vad jag gjort för att förtjäna den sortens behandling. Haha! :)

Ja, klockan är halv nio och jag ska faktiskt gå och nanna nu. Bara borsta tänderna och sen ska jag sova! Tar det sena tåget imorgon, så det bli ändå inte att går upp såå fruktansvärt tidigt. Hoppas bara inte det är kasst väder för då tror jag att jag avlider lite halvt. Pappa kommer dessutom inte hem från jobbet förrän typ halv tolv ikväll kanske? lite synd att be honom köra då kl 7 på morgonen ;( 
Jaja, hajsvaj så länge dåe! :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0