Torsdag

Skolan idag bestod av en föreläsning på djursjukan och sen jvs på eftermiddagen. Föreläsningen var väldigt intressant, handlade om djurskyddslagen. Många åsikter kring den!
Under hela jvsen så räknade jag matte, jag räknade fram nästan tre avsnitt x) jag gillar algebra! Haha!

När jag sen kom till Perstorp så väntade Jessie där på mig. Så vi gick till mig och snackade lite skit och var allmänt flummiga! Längesen jag var helt flummig, i skolan måste jag va formell ju ;) haha! Men vi hoppade runder i huset till musiken och sen pratade vi om allt möjligt. Det behövdes! Var alldeles för längesen sist ;(

Nu har jag precis duschat och ska äta något, sen ska jag vänta tills pappa kommer om ca en timme och sen ska jag sova :) hoppas jag får sova ostört idag, jag har vaknat två ggr i natt av olika anledningar.

Ciao!
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0