Tisdag morgon.

Just nu har jag svenska. Jag sitter och försöker hitta material till mitt miniprojekt, som handlar om dressyr. Inte världens lättaste, jag ska nog låna böcker från stallet. Där är nog lättare att hitta det som jag vill ha. 

I morse var de -8 hemma hos mig, pappa körde mig till stationen som tur va! Det var verkligen superkallt och sen skulle jag dessutom cyklat i det :o I eftermiddag får jag dock cykla för pappa jobbar. 
Ikväll är jag dessutom helt ensam hemma, förutom djuren då förstås. Pappa kommer inte hem förrän på natten, framåt morgonen ;/ Så jag har huset för mig själv hela kvällen och halva natten. Tur att jag känner huset iaf, så jag vet att där inte är något ;)

Efter denna lektionen har jag engelska och sen lunch. Någon sorts fiskgratäng och sen efterrätt; chokladpudding! :D Happyface!!!

Nu ska jag försöka hitta något mer om mitt ämne! :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0