Tidig morgon!

Ja, jag lär nog somna ovaggad ikväll. Jag hade gått upp tidigt varje dag denna veckan, utan att ha någon sovmorgon! Haha :)

Jag har precis kommit hem från stallet igen. Jag gick ner tidigt, för jag hade inget att göra. Så klockan tio över sju började jag fodra. När jag var klar, alla 19 hästarna fodrade och vattnade och dessutom krattat stallgångarna, då var lockan 07.43 :D Haha, 35 min! Nytt rekord på en sån här fodring. Jag har fodrat på 20 min innan, men då var det med ikeapåsar så det va lätt ;) 
Så, istället öfr att vänta där nere så skickade jag till Busig att hon skulle komma 9 istället så kunde vi släppa ut dem då. Då har de ändå haft 1,5 h på sig att äta, så även de långsamma hästarna borde vara klara :) 

Senare, kvart över fyra ska jag träna med Ma Cherie, men jag har skickat till Annica om de skulle rida annars rider jag Della innan :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0