Tåg är tråkigt.

Ja, alltså på morgonen finns inget tråkigare än tåg. När man dessutom inte ser något utåt är det värre.

Det bästa med dagen är att den är kort. Jag slutar redan 12 idag och jag kommer hem 14:03 till Perstorp.
Jag fick skjuts av pappa idag igen, fast det bara va fyra minus ute. Han skulle dessutom försöka matcha in min hemkomst med när han skulle handla så jag slipper faktiskt gå hem också (a) lyx liksom.
I morse när jag vakna så var jag så sjukt jävla trött så jag ville bara stänga av klockan igen och somna om. Men det gjorde jag inte, för jag tycker faktiskt om att gå i skolan nu :D

Tömkörning nu på morgonen, för det är ju bara så jävla roligt -.-' tömmarna bara glider ur händerna och cpar sig. Sjukt jobbigt.

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0