Do you have to make me feel like there's nothing left of me?

Skola idag då! Måndagar är bara för roliga ju -.-'
Vi hade sitsträning och jag och Rebecca hade Califano. Han var grymt jobbig, för han sköt ut en hela hela tiden. Dessutom så typ travgalopperade han, sjukt jobbigt :P
Knoppade honom sen efter, en av sju knoppar blev bra -.- Det blir så när hans man va 25 cm lång ;) 

Matten gick fort, världens enklaste ju! Haha :P
Tog bussen 13.54 och det var minst sagt roligt idag x) Tåget hem också för den delen, Fanny var bara lite nere idag xP Haha!
Kom hem strax efter tre, sjukt skönt! ;) 
Ja, de förstärker taket i ridhuset denna veckanså det är avstängt. Ridskolan är också igång, detta betyder att lilla ridhuset också är upptaget. Därför får Ma Cherie vila idag. Tänkte bara sticka ner sen och ge henne en borstning eftersom hon förmodligen är jääätteskitig om benen igen :P Det har nog inte varit fruset i hagarna idag liksom :) 
Imorgon tänkte jag, trots mina egna problemhöfter, gå ut och gå en runda. Vet inte hur långt, men det märker vi :) 
På onsdag kan jag rida igen, för då slutar jag tidigt. Men då tänkte jag faktiskt tömköra eller longera henne istället. Det var ett tag sen, och det kan hjälpa henne bli mer stabil i sidorna nu när hon är lite stel i den ena. Då jag tänkte longera loss henne lite. Ganska enkelt med henne, för hon är en självarbetande häst x) 
Nu ska jag snart äta lite och sen ska jag ner till Mache! :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0