Sätt igång elementen snart!

Ja, nu får det faktiskt vara nog med denna kylan! Visst, det är bara januari men det är alltid varmt i USA, eller nästan iaf? Varför inte här då ;) 
Jag får ont i huvudet av denna kylan, cyklade hem innan och jag trodde jag skulle avlida. Fyffan.. 

Det blev tydligen ingen Jessica. Där var ingen Jessica på stationen och eftersom jag inte vet var hon bor så kan jag inte heller cykla till henne. Låter bra va? Inte nånstans. :( Hade verkligen behövt det!
Ja, jag har superont i höfterna efter gårdagens longering så tyvärr blev det ingen promenad idag. Ska gå ner snart och bara hälsa lite på henne, kanske tar Smillis med mig. Hon ska ändå ut. ;)
Ska bara ladda telefonen lite innan, så jag har något att lysa med (a) haha! ;)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0