piggpiggpiggpigg

Ett råd: Ät aldrig sockriga pannkakor när du har en hel dags energi i kroppen! :o

Just nu är jag SVINPIGG! Haha och det var bara lite kul eftersom svin heter pig på engelska och så skrev jag svinpigg :D
Haha, jag har inte gjort något vettigt ALLS idag. Bara suttit, smsat, lyssnat på musik, glott på tv, och suttit på facebook = Jag har skit mycket energi!
Sen var jag dum nog att äta tre pannkakor med socker på precis :O =Jättemycketsuperdupermegamycket energi!!!
Blir bara lite galen.

Men nu, vet jag inte vad som ska hända. Helst hade jag nog gått ut och sprungit men eftersom jag inte FÅR det så. Jag vill ha en crosstrainer. Hade varit sjukt bra!
Jag tror jag kommit på ett nyårslöfte till, bli musklad igen. Träna situps, armhävningar och styrketräna så jag inte blir tjock ;P haha!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0