Onsdag morgon.

Ja, just nu sitter jag och dumglor på knutpunkten. Bussen går om 12 min, och idag ska vi ha markarbete på morgonen.

Jag satt hemma på stationen i Perstorp innan och tittade på folk som gick förbi eller som skulle med tåget. Fyfan vad det finns gott om muppar i Perstorp alltså! Var eller varannan människa var skum på ett eller annat sätt. Så det var jag och alla muppar på samma ställe ;)

Idag ska jag först longera loss Mache lite, sen ska jag rida i hoppgruppen på Fashion! Det var längesen jag red henne nu så det ska bli kul, eftersom Torun har ridit loss henne lite nu :)

Jag slutar tolv idag, skönt som in i! Annars kommer väl dagen flyta på som vanligt! :) det kan man ju hoppas iaf ;)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0