Ny favorithäst på skolan!

Känns som om jag bytar hela tiden x) haha nej men vi hade hoppträning för Ann Lindkvist i morse. Hon va faktiskt riktigt bra, inte alls som man hört om henne. Jag gillar henne.
Harald var också skitfin! Han blev stark bitvis men ändå grymmefin. Hoppade faktiskt ÖVER hinderna och rev bara ner någon enstaka bom, men det gjorde alla hästarna :) han va jättemysig och Ann berömde mig faktiskt rätt mycket.
Efter lektionen i dörren till ridhuset så när jag gick förbi så sa hon "du skötte honom super, jättebra jobbat!" och då blev jag glad :') haha
Harald är den nya favorithästen på skolan, han är pigg och framåt, snygg som in i och samtidigt superkelen i boxen. Jag skulle kunna ta med honom hem vilken dag som helst ;)

Just nu sitter jag och har JVS. Anledningen till att jag bloggar är att jag redan är klar med engelskan, men svenskan och samhället och matten ligger jag en vecka före de andra. Så jag har inget att göra typ x)
Dock är jag sjukt trött och vill bara hem och sova. Tror faktiskt att Mache får vila idag, för jag måste själv vila ;) tror det va det som gjorde att jag blev yr i huvudet i går kväll, jag har liksom sovit lite för lite, varit igång hela dagarna i skolan och ridit och sånt, och sen ridit två-tre hästar när jag kommit hem också. Behöver nog en liten vilodag innan kroppen kollapsar totalt ;)

Slutar om cirkus 10 min och då ska jag hem då. Hoppas jag hinner med tåget 17 över men är det tveksamt väntar jag hellre en halvtimme. Fick den där känslan nu igen liksom ;(

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0