My computer is dead.

Nu är min dator död på riktigt. Den kraschade häromdagen och vi skulle försöka fixa den i helgen utan att behöva omformatera den och skit och mög. Tror ni inte att datorhelvetet är helt kass så det inte ens går att omformatera den? Måste verkligen ha en ny. Under tiden får jag se om det faktiskt funkar att få igång den tillfälligt eller om jag får låna en dator. Men jag blir bara så trött på det eftersom alla mina bilder på fotograferingen på Mache fanns på hårddisken, som numera inte finns. Tråkigt att behöva ta nya :(
Men man får ändå se det positivt, nu har jag iaf en anledning till att köpa en ny ^^ Det har jag visserligen haft innan med, men jag har iaf haft en då ;)
En annan positiv sak är att hästen faktiskt fortfarande finns. Det hade varit värre om hon var såld eller avlivad eller något sånt, då hade jag juh inte kunnat ta nya bilder. Nu finns hon kvar och kommer förhopningsvis finnas ett bra tag framöver så det är inte kört helt :) 

Älskade häst! <3

Annars har väl inget annat hänt idag, vi ska snart äta och sen köra till Perstorp. Jag ska träna med Fashion ikväll liksom ;) 

Imorgon äre skola igen!!! :D Haha, kul kul, och dessutom ska jag rida Harald! :) 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0