Min skola är störd.

Eller ja, kanske inte just skolan men eleverna där iaf! Haha men det är så skönt för då har man iaf hittat rätt x)
Man kommer aldrig hem från den skolan utan ett leende på läpparna, iaf inte när man umgås med roligt folk. Vi har alltid kul i klassen och 2:orna, kanske speciellt 2a, är så grymt roliga. Jag satt med dem på bussen idag och det var minst sagt roligaste på länge. Haha, det är inte lätt alltså x) man kan verkligen inget annat än att skratta åt dem, eller med dem för den delen ;) haha!

Jag sitter iaf på tåget hem nu, tack gode Gud för riesen! Så sjukt goda och de håller inte länge! Jag gav min sista till Mr Andersson så jag fick köpa nya (a) haha!
Snart hemma, vi står i Åstorp som alltid, avgår härifrån om två minuter. Det är alltså så det ska va ;) men det är ändå ganska segt att åka tåg i 46 min fram och tillbaka till Helsingborg varje dag, men som sagt, skolan väger upp det.
Och juste ja, jag gjorde hästglosorna idag igen, denna gången ensam och fick 100% på dem!!! Grymt bra är jag ;)
Pappa hämtar mig på stationen och sen ska jag ner och rida på min underbara finaste pållehest! <3

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0