Make this dream the best I've ever known.

Jag blir så glad av den låten, Domino - Jessie J. Så grym är hon alltså! ;)

Stallet idag, jag mockade hos Della och Mache. Därefter hämtade jag Della, borstade och gjorde henne iordning. Sen gick jag ut i ridhuset. Della var en busig lite pigg ponnyplutt idag! Hon småstegrade sig när jag skulle upp, steppade och taktade när jag skulle skritta fram. Sån är hon bara när hon inte fått utlopp för sina känslor x)
Ja, hon var väldigt svår att lugna men väldigt lätt att jobba, för hon pinnade på hur bra som helst hur mycket jag än krävde bara för hon hade så mycket energi. Men hon var jättefin. Gick i fin, kort, samlad galopp i högervarvet och blev assnygg igenom vänstervarvet. 
Jag provade också att rida i trav mot ett litet hinder på 60 cm, då kastar hon sig fram i full 190 och kastar sig över hindret. När hon sen kommit över så skakade hon på huvudet precis som: "GUD vad roligt detta var!!!!!!!!" Haha Så söt :P Hon bockade också till lite när jag skulle fatta galopp första gången :P Haha, hon var faktiskt riktig rolig idag! :)

Ma Cherie var också såå fin! Hon behövde nog dessa två dagarna att smälta allt för nu var hon hur fin som helst! Det är helt sjukt vad den hästen fattar fort :') Jag red mest bara runt lite för att rasta henne, men hon lyssnade super! :) Håller på att lägga upp en film nu, så jag lägger upp den i ett eget inlägg :) 
Tog också några skutt och där var hon också fin :') Jag älskar det hästen, verkligen. Hon lyfter upp mig till mer än vad jag kan vara <3

Everyone else in the room can see it, everyone else but you. Baby you light up my world like nobody else.
If only you saw what I can see, you'd understand why I wan't you so desperately. Right now I'm looking at you, and I can't believe, you don't know you're beautiful oh oh, you don't know you're beautiful oh oh, that's what makes you beautiful. <3

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0