Ma Cherie 9/1

Ma Cherie hade lyckats få dubbel dos havre igår, av misstag, så hon var superdupermassamegapigg idag! Hon sprang som bara den på linan, jag fick lugna henne idag :) när jag sen satt upp så var hon taggad och steppade lite. Taktade och så också, men jag skrittade tills hon lugnat.
Och eftersom hon var superpigg så var hon även pigg i traven och galoppen med, så jag kunde inte sitta tillbaka henne idag :( det blev inte heller riktigt samma känsla, för då hade jag fått rida i timtal för att använda all den energin. Men hon trampade på bra och gick även superfin skänkelvikning i traven! :)

Sovmorgon imorgon! Upp halv sju :) istället för kvart över fem (a) :)

/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0