Lilla hjärtat.

Ja alltså, tack vare en viss person (jag nämner inte ditt namn, Mattias) så har jag börjat lyssna på Lilla Hjärtat igen med Sommarpojkarna xD Och det finns verkligen ingen fulare låt x) haha!
Men nu har jag iaf kommit hem! På tåget hem satt det en pundare bredvid mig och en bög framför mig. Bögen satt hela tiden och log mot mig, jag undrar om han inte va bi O.o haha! Pundaren satt och drack öl, stank rök, och plockade fram piller efter piller ur väskan. Sen satt han också med marijuana i handen! :O Fett scary alltså :S

Idag har jag haft en kulig dag i skolan, och slutade redan tolv! Kom hem för 20 minuter sen ungefär. 
Jag hade motvind hela vägen hem idag igen, mina öron fryser kan man väl säga! x) 

Fredag idag och jag tänkte passa på att rida båda Mache och Della. Jag är inte bättre sen igår men nu får jag iaf vila mig i två dagar innan skolan börjar igen så :) Jag vet dock inte vad jag ska hitta på med dem. Della ska bara ridas igenom, men jag tänkte fråga mamma om hon kunde filma lite. Ma Cherie får väl bara ridas lite normalt hon också. Kanske ska lägga ut lite bommar lite strategiskt lite överallt, så hon vänjer sig nån gång :P

Här kommer en lite film på Missy när jag red henne lite precis innan jul :)



/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0