Kan inte sova.

Åh, klockan är kvart över ett, jag ska upp halv sju, jag kan inte sova. Jag är trött men det är helt omöjligt att sova. Jag kanske skulle va vaken tills Torun hämtar mig halv åtta imorgon, och sen va vaken hela dagen, tror det krävs mycket socker.. Och sen somna i tid och vakna i tid nästa dag? Det känns som om det är det enda sättet att kunna vända tillbaka dygnet.

Imorgon ska jag hjälpa Torun med ridlägret. Sen ska jag också hinna rida della och Mache, minst. Kanske också fler om det behövs :) känner att jag vill börja träna igen och med att träna menar jag styrketräna och rida mycket. Så sen när jag flyttar hem så ska jag börja med situps, armhävningar och sånt. Kan tyvärr inte springa så mycket, annars hade jag gärna gjort det med.. :/

Och just det, jag vrickade nog min vänstra fot innan, jag skulle hoppa ner de tre sista trappstegen på trappan och höll inte i mig ordentligt så foten bara vek sig under mig och så knakade det till. Men det är nog inget allvarligt för jag kan gå försiktigt på den, men det gör ont konstant. ;( inte okej alltså.

Menmen, nu ska jag se film :)

/Linnea


Kommentarer
Postat av: Daniela

Åhh, så fin! :D



Vad är det för ras?

2012-01-07 @ 18:53:19
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0