Just nu.

Jaop, jag sitter just nu och kollar på en kadrilj av något slag, det va precis gymkhana och massor av fart! Skitkul att kolla på, vilken jävla kick man fick! Professionella gymkhanaryttare är fett grymma!
Det bästa idag har varit de två clinicarna, men Alexanders va lätt bäst! Man fick väldigt många nya intryck och övningar som man kan göra på hästarna hemma. Den gick över tid iofs men det gjorde nog ingen något ont ^^ Alexander pratade på som vanligt bara, haha!

Det snöar ute, och vad jag har förstått av Facebook så snöar det överallt annars också. Vi ska åka buss hem sen också, och på den ska jag sova!

Jag är gryyymt jävla trött på the worrying king just nu, de har spelat den nu typ femton ggr i rad. Dessutom var där en häst som höll på med tungan som en orm typ :P
Nu slutar det snart, det ska va körning nu snart och sen är det voltige. Därefter slutar det :)
Hem och rida Mache sen och mocka boxen :)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0