Jobbigt med unghästar.

Unghästar är inte att leka med. Mache var helknasig idag. Precis allt var superduper läskigt. Så efter ett par plötsligt stopp, sidoskutt och konstiga galoppfattningar så hade jag ganska ont i ryggen. Det gjorde liksom ont varje gång jag satt ner i sadeln vid lättridningen typ ;( 
Stundtals var hon skitfin, verkligen! Och jobbigt var det idag med, bomträning på serpentinbågar. Så sen när jag travade av henne var hon rättså svettig om man säger så, men hon travade lugnt på ändå.

Det blev då alltså ingen träning med Fashion idag, ryggen gjorde för ont. Jag får försöka behandla det med värme i helgen och se om det går över då :)

Nu gör jag i princip ingenting. Jag skulle varit med Krille, men jag vet inte om det blir av? vi får väl se :) 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0