If only you saw what I can see, you'd understand why I want you so desperately.

1,5 h sömn inatt, Jippie!! Har haft så sjukt ont hela natten, det är den perioden i månaden och jag vill bara spy på allt i världen. Förstår inte hur fasen det kan göra så grymt ont?! :(

Jag fick dessutom tid att träna med Mache mitt i natten, och jag märkte det juh eftersom jag var vaken. Halv elva ska jag rida så jag sticker till stallet halv tio typ. 
Annars tänkte jag be mamma komma till mig och klippa mitt hår, eftersom det är gryymt svårt att få tid hos min frisör, så får mamma klippa det sålänge, tills jag fått en tid :) Tänkte att vi kunde äta lite samtidigt då ;)

Ja, klockan är nu 07:22, jag vaknade halv sju. Do the math, jag somnade NOG 5, inte helt säker. Inte ens säker på att jag sovit något, utan mest bara slumrat, men jag vet inte som sagt. Det jag vet är att sist jag kollade på klockan va den halv fem och när jag nästa gång kollade så va den halv 7, Och jag var vaken ett tag efter halv fem. 
Jag får väl fördriva tiden med film eller något sålänge! 

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0