Idag är inte min dag.

Ja, dagen börjar med att jag försover mig. 06:30 vaknar jag, hoppar upp och klär på mig. Fixar mig och sen cyklar jag i världens motvind i uppförsbacke till stationen på rekordtiden 6 min. Hinner visserligen med tåget.

Därefter missar Micke vår hoppträning, så vi får ha markarbete för Ann istället. Det gick halvt okej. Hade dock ont i öronen efter O.o Alla som var där förstår.

När jag sen ska hem, är tågelementen avstängd just där jag sitter = svinkallt. När jag sen kommer till Perstorp blåser det halv storm och duggar lite. Hoppar på cykeln, då är det motvind hemåt istället! Trillar nästan med cykeln för att det blåste så mycket. Halvvägs hemma börjar det regna också, som pricken över i:et! Och bara några hundra meter hemifrån så börjar det hagla och blåser som faaan den sista uppförsbacken. 

När jag går in genom dörren, är inne i 1,5 minut (max) och går sen ut med hunden utanför dörren, väl förbered med paraply, då har det slutat regna O.o Snacka om FML asså! 

Nu ska jag äta och sen ska jag till stallet. Vet knappt om jag vågar rida för då dör jag väl på kuppen också O.o
Sämre kan det inte bli iaf, den saken är klar.

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0