I should've been there, in the back of your mind.

Ja, jag kunde som sagt inte sova i går natt. Somnade faktiskt runt halv fem-fem, vet inte exakt. Det jag vet är att sist jag kollade på klockan var den 04:11 och sen var jag vaken ett bra tag till. Så däromkring. Detta resulterade i att jag stängde av alarmet i sömnen, det har hänt oräkneligt många gånger och det är INTE världens bästa talang.
Jag vaknade nog, tror jag, av två sms, följt av ljuset från Toruns bil! :o Så jag fick kasta mig upp ur sängen, slänga på mig kläderna och springa ner. Ingen frukost hann jag med heller ;/

Sen åkte vi då till Perstorp. Väl där fick vi ta ut två hästar direkt och ge dem deras hö i hagen istället. Sen fick vi flytta lite på hästarna och sen mocka rent två boxar. Vi städade också klubbis.
När allt var klart så fick vi äntligen gå upp och äta!! Jag får väldigt stora reaktioner på blodsockerfall så jag kan stå upp och sova. Sen blir jag INTE trevlig heller. ;)
Så åt vi och sen skulle jag rida Della för Torun. Red samtidigt som Busig så jag tog inte upp någon av tiden för de andra. Della var stel som en planka, seg och pigg samtidigt. Hon hade mycket energi men hon ville inte riktigt använda den till att arbeta uutan det var mest bara spring spring spring och arbeta emot mig -.- Dumma ponny. :) Efter ett tag blev hon klart bättre, men inte 100%, så jag får rida henne i veckan, så hon kommer igenom helt.

Efter så tog jag ut Mache i gången och mockade. När jag sen skulle borsta för att rida så upptäckte jag ett litet sår på innersidan av vänster bak, som dessutom var svullet lite och varmt. Så jag tog ett grimskaft och tog upp henne i ridhuset till Torun så hon fick kika på det. Hon visade inga hältor men det gjorde ont när man tog på det så jag bara tog över henne i stora ridhuset istället och gick med henne lite. Sen släppte jag henne och gick upp på läktaren, där jag gick ett par ggr för att hon ska vänja sig och inte slänga av mig varje gång det kommer någon på läktaren. Lite söt var hon ändå för hon följde med mig hela vägen bort, även fast jag inte gick bredvid henne :)

Sen åt vi och åkte hem. Hemma har jag inte gjort nånting förutom glott på ett par filmer, ätit och glott på när krille spela wow. Men jag är sjukt trött, och har en jävla huvudvärk så jag funderar på att gå och sova nu. Så får vi se hur morgondagen blir! :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0