I did survive!

Mache var precis som jag trodde väääldigt pigg idag. Det börjar liksom med att jag kommer in i ridhuset när där är tre andra men som precis ska ut. Och när de två sista går ut så börjar hon studsa, steppa, stegra och gå skänkelvikningar för hon ville med ut :P Sen var hon spänd hela tiden, så jag red inte speciellt länge. Mest bara så hon fick röra på sig, så får jag rida igenom henne mer imorgon :) 

Nu har jag precis käkat en halv kyckling. Pappa åt den andra, och det var en riktigt god kyckling! Så nu är jag nästan mätt, riktigt mätt blir jag typ aldrig (a) haha!
Funderar på om jag ska duscha kroppen ikväll och håret i morgon bitti? Det är inte bra att duscha och sen gå ut för hudens skull, men håret blev bättre om jag tvättade det på morgonen. Får nog bli så! :) 


/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0