Häst till skoltävlingen avklarad!

Jag tog en långrunda med hunder ikväll och gick ner till stallet och pratade med Torun. Frågade om jag kunde låna hennes häst till skoltävlingen den 8 mars, och det fick jag! Fashion då alltså ;) Hon är flashig att hoppa på och grymmefin när hon är på bra humör, så vi får väl hoppas på att hon är det då ;) 
Fashion är liksom inte en enkel häst att rida. Det krävs en speciell teknik och den är inte så lätt att hitta alltid. Men när man väl får loss henne så är hon grymmefin att rida på! Det är bara synd att det ska ta så lång tid innan man kommer dit ;)
Imorgon ska jag ha henne på hoppningen. Kommer hem "tidigt" imorgon ju så jag hinner juh :) Tänkte försöka hinna longera Ma Cherie innan också. Men det gör jag! 

Tänkte bara påminna om denna dagen. Detta var en hoppträning förra våren och då var hon mer vild än tam om man säger så



Duschen nu och sen skola imorgon! 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0