Gott nytt år!

Nu är vi då i 2012! Om nio dagar börjar jag skolan igen :p haha!
Mitt nyårsfirande igår var inte speciellt lyckat och inte planerat. Det började med att jag och Krille körde runt i halva Skåne för att hitta en mack som hade öppet så vi kunde köpa något att dricka och lite godis. Inte ens Statoil hade öppet! :o jaha, det var det, så vi körde hem och lagade god mat och tittade på film istället. Crazy stupid love fick det bli, den är rolig :) sen vid tolvslaget skickade jag sms till hela klassen + lite till, och jag kom fram hur bra som helst :p alla andra hade juh redan skrivit det på facebook sex timmar tidigare så.. 00:01 skrev jag gott nytt år! :)

Idag ska jag försöka börja planera lite mer i mitt liv, bland annat när vi ska saker och skriva upp det så ingen av oss missar det. Sen tänkte jag också skriva upp alla jourer, alla stallmöten av alla slag och lite så så jag har bättre koll :p
Vi ska börja städa mitt rum också. Sen nån dag i veckan ska krille följa med in till väla och hjälpa mig välja ut kläder till mig :p brukar va tvärtom men okej! :p
Vi hörs och ses!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0