Fotografering + ridning står på schemat!

Solen skiner runt husknutarna, känner på mig att detta kommer bli en mysig dag!

Idag tänkte jag sticka ner till stallet, tvätta Ma Cheries ben och svans och sen ta med henne ut på en skogspromenad och ta lite bilder i det fina vårvädret! 
Sen ska hon ridas och jag tänkte även rida lite på Harboe. Kanske Della med, vi får se :) Hon hade så mycket energi igår så hon kan behöva det inför ridskolestarten på måndag :P

Jag trodde att jag skulle få sova länge idag. 08.50 slog jag upp ögonen -.-' Haha, det var juh lyckat! MEn då får jag mer gjort också :) 
Tänkte bland annat dammsuga och tvätta golvet i badrummet (hur man nu kan behöva tvätta golvet i ett badrum) haha!

Också btw, så är min förkylning inte bättre, men det hindrar mig inte från att göra det jag vill :D 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0