Dötid.

Och så var det dethär med dödtid igen. Jag är helt klar, förutom ytterkläderna, och det är 20 min kvar tills vi ska åka. Och juste, pappa är snäll och går upp och kör mig till stationen idag, trots att han jobbade mellan 04.45 och typ 20:15 igår :) det var fruset på marken innan och nu snöar det också så jag hade nog trillat både en och två gånger på vägen till stationen x)

Sena tåget idag! Vi kommer till skolan ca prick när vi börjat så slipper vi sitta där och dumglo i en kvart innan ;) det är bra att ha alternativ! Iofs, det snöar, och på något konstigt sätt så lyckas alltid snön komma som en stor överraskning för skånetrafiken trots att de faktiskt kör i Sverige. Man borde räkna med snö då.

Ja, detta tog fem minuter av min tid, nu ska jag försöka hitta något annat att hitta på att göra sålänge!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0