Dagens.

Vissa saker som folk sagt idag har verkligen fått mig att le, ibland mer än det. Här är några exempel:
"12.24 bussen läcker ALLTID in."
"ja och SPECIELLT när det regnar."

"då kommer Greta hit istället"
"ååååååååhhh det var hon som va så fin!!!!! Hon har stått på två ben med mig, i stallgången (a) :D"

"kom hit nu!"
"kom då, jo kom då! Komsi komsi! *skuttar iväg* jag är så glaad!!"

Men jag tror man måste se det för att de ska va kul ;) haha, jag skrattade åt det iaf (a)

Annars har inget roligt hänt, inte mer än vanligt iaf! Vi brukar ha ganska kul så :P haha!
Ridning står på schemat imorgon, undrar vilken häst jag har x) kanske ska rida Dustin för sista ggn men får nog hämta hem min säkerhetsväst då (a) hähä :) vi ska iaf ha markarbete då.

Sitter på tåget nu, ska hem till Jessie när jag kommer hem till Perstorp och snacka lite skit. Känns som om det behövs! Kan behöva prata av mig lite ;)

Hade hade!
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0