Bloggarna som jag följer.

Just för tillfället följer jag bara fyra bloggar. Den första jag alltid kollar är:



Linn och Ingrid, dressyrmupparna. De skriver intressanta inlägg och lägger upp sakerna bra! Dessutom gillar jag deras enorma intresse för matchning! (kanske där jag fått min inspiration ifrån? xd ) Linns inlägg och hästtänk har även hjälpt mig i min egna hästhantering, eftersom vi båda hanterar unghästar :)



Sofia Genne, gennes.se. Hon är helt enkelt rolig att läsa och skriver bra :) Trevlig blogg! 




Frida Elmlund, fridaelmlund.blogg.se. Frida är en tjej som också skriver väldigt bra och verkligen inte svårförstått. Hon går dessutom på Helsingborgs Ridgymnasium, alltså min skola ;) Frida har också unghäst och det är kul att läsa om andras utbildningar :) 

Sen läser jag också GossipGuy.se och det är mer för nöjes skull :P Han skriver sjukt roliga inlägg, de är korta och bra, och han har det allra senaste kändisskvallret ;)

Det är de fyra bloggarna som jag läser dagligen, på bussen, i stallet, hemma, borta, överallt. Eftersom jag har alla länkade till hemskärmen på min iPhone också så går det extra fort! ;)

Sen läser jag också min systers blogg ibland, hon uppdaterar inte så ofta så det får bli någon gång ibland ;) Och även Frida Stuhrs vissa dagar.

Anledningen till att jag inte läser fler är för att jag helt enkelt inte tycker fler är instressanta eller roliga. De allra flesta skriver i en hel löpande text och gör det jobbigt för läsaren. De flesta som många länkar till är tråkiga i mina ögon. Jag vill ha lite attityd i texterna jag läser annars tappar jag intresset ;) Jag vill liksom kunna se att det var en människa som skrev och inte en robot.

/Linnea

Och de som inte fattade så var bilderna länkar till bloggarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0